Keputusan UPU : Asasi Sains UiTM

by 10:43:00 PM 2 comments
Assalamualaikum.
Tanggal 17 Mei 2013, keputusan UPU pun dah keluar.
Semua excited menunggu pukul 12 tengah hari untuk semak UPU masing2.

Alhamdulilah aku dapat Asasi Sains UiTM.
Pada mulanya aku rase down sikit sebab aku tak dapat Asasi Kejuruteraan UiTM, aku nak belajar Sains Komputer (mungkin akan proceed degree dlm course ini).
Then, aku amik keputusan pilih masuk matrik untuk amik modul 2.

Esoknya, apabila dinasihatkan oleh senior Asasi Sains & orang2 lain (Mungkin ni petunjuk yg Allah nak beri). Maka aku amik keputusan untuk amik Asasi Sains UiTM.

Lagipun rugi jugak tak amik Asasi Sains kt situ. Orang lain nak, aku pulak tolak.
Peluang lagi cerah insyaAllah.
Dan aku mmg target nak masuk UiTM pun.
Cuma aku kene belajar & konsisten saje. 4 flat insyaAllah.

Aku akan daftar 2 Jun nanti.
Semoga aku dapat kawan-kawan yang baik macam kawan-kawan yang aku ade sekarang.
Yang amat sedih, CUTI DAH NAK HABIS :( I'll miss my home so much.



p/s : Aku akan amik Biology jugak lah ye even tak nak (padahal Biology lah subjek favourite aku time SPM dulu)


Eldania Shukor

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

2 comments:

Anonymous said...

Asasi Uitm dapat mana ?

Eldania Shukor said...

Asasi Sains di Uitm Puncak Alam..