Inilah Akibatnya !

by 7:21:00 PM 0 comments
Photobucket


Haa! Lame tak update twitter blog aku ni !
Dah bersarang lelabah dah ! Lelabah lak dah sebesar Acromantula !
Ishh~




Kalau dah berminggu-minggu x update blog ni ~
Pengunjung pon malas nak singgah n traffic pulak dah menurun ! Pathetic !


Sekarang aku lebih fokus yang Facebook & Twitter (bole la jugak , Twitter ni lembab saje mintak kaki)~
Tak lupe juga ! Dah merayap-rayap kat blog aku ni x kan x pasan kot hampir 99.9 % dah berubah!
Semua ni titik peluh aku tau!

Happy New Year ~ 2012 !

pic ni aku hamik dari Google jer!
Haa.. peristiwa paling penting tahun ni ialah Birthday Aku (same dengan Taylor Swift) & SPM!! Oh mai~



Nunjuk la tu.. Lempang kang!
Tapi yang sedihnye ~ aku ni rupe tak macam nak amik SPM pon ~
Kadar metabolisme dalam badan aku ni cepat. Oleh itu, berat badan susah nak naik~
Tak ape la~
Yang penting SPM!
Aku kene stop blogging ke? Tak mungkin. Aku dengan internet ni ibarat adik beradik :)
Kalau nak disenaraikan azam tahun baru ni banyak kot :

  1. SPM, Straight A (nak banggakan mak bapak)
  2. Nak beli camera hak milik sendiri
  3. Tingkatkan followers
  4. Usahakan Churp2
  5. Jadi yang lebih baik./li>
Ha. tu je la kot. Ok la! Aku dah sweet 17 (ikut tahun) kalau ikut bulan belum lagi :) bulan Disember baru 16. Hajat nak makan Pizza Hut untuk 1st time tercapai (den ni kuno .. pizza hut pon bru telan .. pathetic) !

Photobucket

Sho Reen

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

0 comments: