Anywhere Arts

by 10:15:00 PM 0 comments
Saya ade 'skill' jugak la dalam bab 'art' ni..
Tapi tak menonjol sangat..
Bila saya perlu lakukan.. saya lakukan..
Tak kira masa
Tak kira sibuk ke tidak
Kat tempat saya belajar saya hnye menonjol dlm kelas je dlm bab 'art' ni..
Kerajinan menyelak 'paper' tlh membawa saya ke satu laman komuniti
http://rekatee.com/
saye baru je 'submit' satu design.. heeeee ~
Tu masih peringkat awal..
Dulu ade FB.. aku rajin letak 'artwork' aku kt sane..
Tapi skrg malas pulak.. ~~ almaklum : saye ni pemegang anugerah 'pengguna FB yg paling clean dan bebas dari sarat barat'.. ( he he he )
So.. sini sje la yg saye nak letak 'artwork' tuh..HEHE..



Guna online picture editor !! ^^



Dalam 'my sketch book'..
Saje nak 'copy' pakai tgn..
'Sketch' ni untuk seorg kawan ku...(Hamik ko!)
Agak serabut..


Ha..'calulator' pun boleh jadi bahan 'artwork' saye..
Tapi sayang..'calculator' ini dah bertukar pemilik..


Gitar 'perhiasan' saya.. HEHE
I also interested to photograhpy ! ^^
I really envy of my cousin..
He got a new NiKON for his studies..


Ha..saye suke gak tampal tampal ni (kolaj)..
Belakang 'diary'..
Keh Keh Keh..


Adoi.. kt 'shopping mall' pun boleh gak jadi bahan 'artwork'..
Saye terpikat nak buat 'collage' ni..
Thanks to ---> http://www.picnik.com/



Ok la...
Ini saja la yg dpt sye tunjuk..
HUHU
Banyak lagi..
Tapi x yah la nak show bebanyak..HUHU... ^^

P/S: Saye bersyukur krne mempunyai keistimewaan ni.. Subhanallah..Allah yang menjadikan manusia sesempurna kejadian..


Sho Reen

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

0 comments: